tp..thn ni aku nk hepi2 xnamo sedeh2...chill..^_^..
xtaw aku nk buh enteries ape...utk thn ni..sume sma jek...xpe la..y pntg ia ttg life aku..
rsenye..lom tlmbt aku nk wish hepi new year..hehe
Every 2nd passed,
every moment happened,
every action taken may joy
N blessing b with u.
Happy New Year 2011.
p/s : let bygone b bygone...im not da greatest one..im not gud enough...i am who i am...but im deserve 2 b bhgia......... come babe chill...^_^
huhu..seyesly aku syg ko 2010...theres a lot of memories...tp ak excited nk discover 2011...hai2 2011..here i come..ngeh2
ku bahagia (melly)
Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yang tenang di hariku
Tak pernah ada duka yang terlintas
Ku bahagia....
every moment happened,
every action taken may joy
N blessing b with u.
Happy New Year 2011.
p/s : let bygone b bygone...im not da greatest one..im not gud enough...i am who i am...but im deserve 2 b bhgia......... come babe chill...^_^
huhu..seyesly aku syg ko 2010...theres a lot of memories...tp ak excited nk discover 2011...hai2 2011..here i come..ngeh2
ku bahagia (melly)
Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yang tenang di hariku
Tak pernah ada duka yang terlintas
Ku bahagia....
Ingin kulukis semua hidup ini
Dengan cinta dan cita yang terindah
Masa muda yang tak pernah kan mendung
Ku bahagia
Dengan cinta dan cita yang terindah
Masa muda yang tak pernah kan mendung
Ku bahagia
Dalam hidup ini
Harungi semua cerita indah ku
Harungi semua cerita indah ku
Saat-saat remaja yang terindah
Tak bisa terulang
Kuingin nikmati
Segala jalan yang ada di hadapku
Kan kutanamkan cintaku kasihku
Agar ku bahagia


Tak bisa terulang
Kuingin nikmati
Segala jalan yang ada di hadapku
Kan kutanamkan cintaku kasihku
Agar ku bahagia



No comments:
Post a Comment