morning..yawww..
LOL? 4 me..luv is not juz a feeling..but
luv is when i fallin in luv i will shares common n cares wif 1 another..i wnt 2 b more wif him more than another person..n luv need sincerity n truth..n its oso need sacrifice n complete surrender..luv is nothing 2 do wif wut u r expecting 2 get izit wut u r expecting 2 giv is which everitim
look, Neva eva stop loving...even if U ve been hurt b4 U should not stop giving LUV ............... Learn 2 b happy. N think of life as a terminal illness, coz if u do, u will live it wif joy n passion as it ought 2 b lived"."
p/s- i juz need an honest relationship..no lies..no cheating...
awk...sy da jth..bla sy teringatkn awk..sy mimpikan awk..sy sbnanya da jth cinta pd awk..bleh x awk tnjukkn jln cmne nk ke ati awk...?
simptom2 jth cinta yawww
1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.
2. Anda akan sentiasa merindui dia.
3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.
4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.
5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.
6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.
7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.
8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.
9. Dia sentiasa di fikiran anda.
10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.
11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.
12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.
anda.

No comments:
Post a Comment