Followers

Sunday, December 19, 2010

cinta N airmata...



Bila kte putus cinta smemangnye kte akn rse sedeh,marah dan kecewa..tp kte prlu ingt kte msh ade lg tggjwb pd Y Maha Esa..Walau seremuk mana ati dlukai bntukkn lah ia smula dan serahkan pd Y ilahi...
luv is not abt findin' da rite pers0n but creatin' a rite relati0nship..izit n0t h0w much luv..we 've in beginin' but h0w much  we build till da END~


Well, skg aku xtaw situasi aku d mana skg adakah aku kategorikn sbg putus cinta? skg..aku xnk pkr psl cinta n perasaan...ape y aku fkrkn skg bina kerjaya n masa depan..n0 sedeh2 n 0wez be c00l..chill ^_^..
ABSOLUTELY..nk lupakan seseorang 2 we need whole of life...m0ga2 aku d tetapkan iman d jd tabah..
myb it;s true.. myb we dunno wut we ve till we l0st it but myb it;s 0s0 true dat we dunn0 wut we;re misin' till we find it....all th0se times i;m cried juz bc0z its remind me 0f u n every single time i went 2 sea..ur da 0ne i miss da m0st...Moga d kuatkan ati...CINTA HAKIKI HNYA PD ALLAH S.W.T...

 Tanpa cinta aku bole bnafas
aku bole blari...
aku bole mkn n minum
Tanpa cinta..aku bole bdiri
bjalan ke sana kmari n mgikut kmahuanku..

Tanpa cinta aku bole bdikari..
tanpa mharapkan sesiapa..
aku bole tjengket-jengket..
mbwa barang2ku y brt..
wlpn bbrp kli aku tjatuh...
aku x myusahkn sesiapa...
Tanpa cinta aku lbh mjd dewasa 
n mgenali diri...
n mgenali mereka yg tidak bole hdp tnpa CINTA.. 
Tanpa cinta aku tidak perlu kecewa n mgalirkan air mata  utk lelaki hanya krn SEBUAH CINTA....

One's 1st luv is 0wez perfect till 0ne meet 0ne's 2nd luv ....

jika hadir CINTA sekadar memberi kekecewaan biarlah ia tidak hadir......
brkasihlah sesama manusia, namun brcintalah dgn Allah.....CINTA HAKIKI HANYA PD ALLAH SWT.....
"Aku mencintaimu kerana agama y ada padamu, jika kau hilangkan
agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu." (Imam Nawawi) ... 





No comments:

Post a Comment